issiees stressiga dag:

hej nu ska jag berätta en saga om, en litten gullig issiee som fyllt 14 hon(om två år) säkert aldra vackrast i världen och hon tappar aldrig partty humöret!
Jo det är jag ISSIEE! jag går up klockan 8 och typ gör mig i ordning, sätter i löshåret, durshar( hur det stavas) borstar tänderna och sånt skit sen ska jag åka till Aspudden och jobba (loppis till skolan) och vi säljer typ onödiga saker som dockor till barn asså fett tråkigt men aja, sen klockan 1 slutar mitt pass och jag kuttar till far min byter om och jaja tråkiga saker, sen gittar jag till frida (
www.fibbisen.blogg.se) och så är det typ tårtfest(roligare än det låter) sen klockan 5 drar jag och tyriz till hennes pappa och äter och spelar guzziboll(vollyboll) och sen gittar vi till alice och typ snackar sen kommer elli och brenda och vi drar till en annan fest klockan kvar över 7 och så festar vi typ assmycket och sen kommer limon och hämmtar mig och tyriz och vi drar till min mamma och har girls night lumberparty! 


//ISSIEE<3

Kommentarer
Postat av: Liisa&Embla

heeeeej Issiee och Tyriz vi love Ya!!! eran blogg äger allas jag själv heter Liisa och jag gilllllar din stil Tyriz för du är såååå cool! och Embla gillar Issiee fast ni är båda jättebra! innan följde jag Tyriz egna blogg men det här är sååååååååååå mycket bättre för att den är rolig men jag älskar fortfarande din blogg Tyriz, det skulle va så coolt och träffa er!!!!<3333

2009-11-08 @ 02:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0